En liten förklaring...

Bloggandet är lite haltande dessa dagar. Jag är den första att erkänna att det är lite enklare när man är två om dom där små människorna. Igår var jag knäckt efter släktträffen på landet. Fastän vi inte gjorde mycket mer än att sova, sitta och äta. Idag har Isabel fått sitt andra bad i livet, hon är pappas flicka då hon gillar även det (själv avskyr jag att bada). Vi sluskar runt helt enkelt och gör inte så mycket. Därför tänker jag inte blogga om mycket mer heller. Patrik lär komma tillbaks med massa bilder och skvaller från sin minisemester så jag lämpar bloggningsansvar på honom. Själv har jag way mycket viktigare saker för mig idag: Sitta i soffan och äta toblerone och samspråka med min sovande dotter.

//Anna, börjar bli bra på småbarnsförälderiet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Just nu ser det bra ut på mina auktioner ;-)

Har lagt bud på typ 10 tågbiljetter ;-D

Imorgon vid 10 så vet jag om vi kommer med tåget som går 16.25 från stockholmo...

2009-07-06 @ 19:43:59
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0