Den lyckan den lyckan....

Det har aldrig varit lyckligaparets ambition att vara tjatiga eller långrandiga. Inte heller har vi någon agenda som gör gällande att vi skall mjölka varje ämne (barnet undanget) tills det inte finns något kvar. MEN, och det finns ett stort sådant. Idag gör jag ett undantag gällande den här nyckelhistorian som vi har bloggat om idag.

Min rara fru som i triumf (felaktigt) hävdade att JAG var en slarver och hade gömt nyckeln i min väska har idag bevisat VEM av oss som inte borde vara betrodd varken med nycklar eller mopeder. Då hon S L A R V A D E bort hemmanyckeln på ett köpcentrum idag!!! (yessss). Vill tillägga att jag är 13 mil därifrån och således INTE kan lastas för det här. 

Sådana här ögoblick skall avnjutas med ett gott vin (cider i mitt fall men ändå) och några sarkastiska vänner./Patrik, JAG vilar min låda!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0