Såhär var det.

Okej. Vi tar det från början...

Fredag. 12 September 2008.
Vi satt själva i soffan och var lite arga eftersom ingen behagade dyka upp i tid. Jag är lite anal vad gäller renlighet och passande av tider. Sen dök dom upp. Träsket med anhängande syskonskara, minus en syster som ligger på BB med Knottran. Jenny och anhängande pojkvän i form av Skellefteåfan. Jag blev överväldigande glad för att se Jenny igen och stod och pratade med henne när det knackar på altandörren. Här står syster från Värmland... Jag behöver nog inte säga mer. Många tårar trillade faktiskt och sentimentaliteten nådde outgrundliga höjder...

Stockholmsförortsvän dyker upp. Bananfluga dyker upp.

Sen outar vi...

Och nej, nu har vi faktiskt för många läsare för att ni ska behöva tro att vi är komplett galna. Vi hade diskuterat det innan och bloggen kom i andra hand den här gången.

Men... Faktum kvarstår. Igår blev jag morbror och igår anhöll min blivande make om min hand. Nu är det lite svårt att toppa det här. Ebba von sydow vill förmodligen skära handlederna av sig nu. Och jag vill att det ska bli vardag nån gång, för surfandet på vågen gör mig lite ont men mestadels gott...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på er!!!... från bror med familj

2008-09-13 @ 09:15:10
Postat av: Anna OCH Patrik

Se där ja, vi har fler läsare än vad vi trodde! TACK och inbjudan kommer. (vems bror är det btw)

2008-09-13 @ 09:29:45
Postat av: Anna

MEN! Här händer det saker, man går och lägger sig och då missar man minnsan att lillebror går och friar.

GRATTIS till er båda!! Hipp Hipp Hurraaaaa!

Nu väntar jag ivrigt på en inbjudan till bröllop någon exotisk Ö, naturligtvis med alla kostnader betalda ;-P



Pst.. Anna är du riktigt säker på att du

vill ha den här familjen??

För den ingår liksom, med ALLT vad det innebär.

Jag antar att bror "mörkat" lite ;-)

2008-09-13 @ 10:49:26
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anna

Det handlar om vem som "mörkat" bäst;) Nåja, jag tror nog att jag pallar en del. Det här med Ö-bröllop skall tas i beaktning.

2008-09-13 @ 11:24:07
Postat av: Jamilla

Oj. Grattis!

Jag känner att jag ligger lite efter nu, jag och min pojkvän bor ju inte ens ihop... Och vi har känt varandra sen..typ midsommar.

2008-09-13 @ 18:27:26
URL: http://jamilllas.blogg.se/
Postat av: Patrik

Fan Jamilla, ni borde ha barn och radhus vid det här laget. Men gör som vi så blir det , eh , bra.

2008-09-13 @ 20:56:35
Postat av: Anna

Åh grattis!!!

2008-09-14 @ 18:54:56
URL: http://cirkusannaa.blogg.se/
Postat av: Bex

Shet alltså! Grattis som fan hörni, ni får ta och ha bröllopet på en plats så vi i Västerås kan komma (typ Västerås)

2008-09-15 @ 16:19:40
Postat av: Patrik

Mmm, vi funderade länge på det där Bex å kom fram till att Umeå ligger nära och bra till ALLA städer...så så blir det .

2008-09-15 @ 17:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0