Hemmamannen

Jag är degraderad till hemmaman, jag lagde frulle till frun, skjutsade henne till jobbet. Nu ska jag diska, städa sen packa för vår Stockholmsturne, sen åka ner till hennes jobb med lunch (för vi äter ju låda, det är biligare så). Efter det så drar vi söderöver. Min undran är, har jag verkligen åldrats 10 år på en vecka? Sanningen ska väl fram i detta forum, jag gillar det, jag gillar det stort.

Det jag inte gillar är att jag ska till tandläkaren på fredag morgon. han är snäll men per definition så är dom ju onda. Onda och dyra.  Vidare ska vi träffa mina syskon, dom är hyfsat nyfikna på tjejen som drog mig ur singelträsket efter Å så länge. Sen drar vi till Västerås för att packa and shit. Vi kommer även att göra ett gästspel på kåren, det lär bli sista gången på bra länge som jag ser mina Bävrar, det är nog det enda som känns lite tungt i allt det här, människorna som man tar farväl av. Blir väl lite tårar, detta förstärks nog av min gamla vän alkoholen. Ska även försöka hinna med att träffa den där mannen som inte hänger på kåren i Västerås, vi har hängt sen första terminen på Betvet och han har vart en bra kontrast till festandet. Den där "lilla Anna" hemma i Aros kommer nog att fattas mig mest, men vi får väl fortsätta att fika interaktivt. Den här turen till Västerås känns som punkten i kapitlet.

Vi kommer inte att vara så duktiga på att uppdatera bloggen under helgen men lite nedslag lär vi ju göra. Sen måste man ju bara prova på att mobilblogga. Detta lär ske med varierad framgång/Patrik ärkebävern

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Om man är mellan 20-29 får man ju lite bidrag från försäkringskassan nrä man går till tandis, så det blir ju en slant billigare. Menar du att det inte gäller för dig eller? Jag trodde du var typ..24? :P

2008-09-04 @ 10:10:25
URL: http://jamilllas.blogg.se/
Postat av: Partrik

Fint Jamilla, mycket fint. Eh jag har ju då givetvis rätt till den där slanten men jag väljer att inte ta den till förmån för dom som har det svårare.

2008-09-04 @ 10:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0