Det här med maten måste vi snart prata om.

Jag satte lite i halsen av uppriktigt oförstånd när han sa åt mig att laga mat. På morgonen? Då kan man ju inte beställa nåt nånstans? Allt är ju fortfarande stängt... Det tog nån halvtimme att klura ut hur han menade och jag lyckades kreera typ mackor och sånt. Sen fick jag skäll för att jag inte serverade maten på rätt sätt, men hur enkelt är det när jag inte riktigt vet än hur mycket kaffe han vill ha i sitt socker och mjölk?

Jobbar fortfarande på hemmaplan, det är fantastiskt, tänk, såhär har de flesta det hela tiden i sitt arbetsliv (Jag trykte fel tangent först och skrev arbetslik, undermening?). Weird.

Och så verkar det vara min tur att laga mat IGEN! Jag gjorde ju det i morse. Men, men... Det får väl bli fil och sås ikväll då. Den maträtten samt ketchup och morötter är ju det jag är som bäst på.//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0