Den där vardagen

Ny vecka, nytt liv igen dåra. Ska snart dra ner på stan för att provjobba, är lite smånojjig, jag har ju inte vart ny på något jobb på typ 11 år. Jag är van att vara rätt säker på vad jag gör, men det lär ju visa sig rätt snabbt om jag är ämnad för det här eller om jag borde hålla mig borta från dylika affärer. Tänker fortsätta att vara nervös tills jag inte är det längre.

Vidare har vi slutat snusa idag, det är inte så mycket hälsoaspekten som har fått oss till det utan mer att det kostar för jävla mycket och eftersom vi ska spara pengar till giftemålet så provar vi nu med det här. Jag känner redan att jag börjar tycka att alla är besvärliga, och då är jag ändå ensam. Är det här verkligen rätt dag för att sluta snusa?

Lilla Anna i Västerås ombesörjer besiktningen av min gamla lägenhet nu på morgonen, där lär jag få en och en annan känga. Kan tänka mig att det blir en slant att betala för div skador. Eller det är egentligen två skador som jag tror att dom kommer att slå ner på och med min ekonomiska tur så lär jag bli fattigare på köpet. Väntar med spänning på samtal från henne/Patrik  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0