Tjock eller inte?

Dagen citat: Jag är inte så tjock! Det fina var att hon lät förvånad när hon sa det. Mycket skoj. Vidare förundrades jag över en bil som vi fick möta med, vi bor i Umeå så långt allt väl. Om jag på min tredje dag som norrlänning fortfarande kan lära mig något så är det att vissa här uppe inte har förstått konceptet vinterland. Alltså, bilen vi mötte var en Carmanghia,(eller hur det stavas) en folka CAB från 50 eller 60 talet WTF. Hur som helst min fru har lovat mig ett eget fordon och när den dagen kommer så blir det inte en Cab. Jag har sett bilder härifrån på vinten och jag vägrar att skotta innsidan av min bil inna jag beger mig ut.

Nää nu väntar en parmiddag med Söndagsmannen och Träsket, min stilla undran är, döljer dom något dom har gemensamt eller skyltar dom med något dom inte har? /Patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0