Och hör sen!

Ett litet tillägg till inlägget nedan, en sak jag tänkte just nu...

Jag hörde en diskussion (inte helt otippat i mammagruppssammanhang - jag satt bredvid några förväntansfulla mammagruppare i väntrummet på mödravården) en gång där några mammor orerade över oss som tog oss en grogg eller ett glas vin eller två titt som tätt samtidigt som vi ammade och skulle samsova med barnet senare på kvällen. Jag önskar dessa mammor kolikbarn eller gnällperioder utav bara helvete (nä, det gör jag såklart inte men ni fattar...) då jag kan lova att jag skulle vara femtio gånger så farlig för mitt barn om jag led av några nätters sömnbrist istället för att ha druckit två glas vin en kväll.

//Anna, äntligen vaknade barnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0