Newbie!!

Den nya kollegan skulle utbildas, så jag gör vad vilken handledare som helst skulle ha gjort. Jag satte på Blueprint med Jay Z och fördjupade mig i min dator. Kollegan tittar upp ifrån sina papper efter ett tag och säger - asså, man hör på en gång när det är en Eminemlåt. Eh, jag blev lite misstänksam och ville få ett förtydligande, - hur menar du? Frågade jag. - Ja Eminem, man hör att det är han, han har ett sånt typiskt sätt att rappa på, försökte hon. - Det här är Jay Z! sade jag med en sammanbiten stämma. - Vet du vem det är, frågade jag. - Ja det är väl han som är gift med Beyonce, svarade hon. Innan jag hann börja den utskällningen försökte hon rädda situationen som nu helt börjat spåra ur. - Det är ju iaf tydligt vem han försöker härma, sa hon.

Vad som sedan sades är inte ämnat för öron under 25 år så jag vågar med respekt för våra yngre läsaer inte återge det här i text. /Patrik, mentalt ensam

Kommentarer
Postat av: unga faster

Hahahahahahahahahahahaha!

2010-01-11 @ 23:12:23
Postat av: Patrik

Jaa precis!!!

2010-01-12 @ 09:13:55
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Elton

Att påstå att Jay-Z försöker efterlikna Eminem är som att ritualmörda spädbarn i kyrkan.

2010-01-13 @ 10:48:30
Postat av: Patrik

Tack för stödet, jag visste väl att du skulle förstå. Det är ensamt.

2010-01-13 @ 19:56:15
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Stefan

Da Buzz är väl det närmaste Jay-Z som finns i Värmland?

2010-01-14 @ 15:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0