mest för bloggandets skull

Har lagt upp en väldigt kort men väldigt fin video på barnet. Detta på fejjan så klart. Problemen i världen idag kan kokas ner till att jag inte vet hur man vänder videoklipp på fejjan så att man får sitta snett för att se dom. Stackars mig.

Annars är vi mest trötta, jag sover själv i gamla lägneheten medan frun och den lille har tagit sig in till svärmor för  att få lite ordning och reda. Flytten är ju halvägs så jag vet inte riktigt vart jag bor, därav det krassa bloggandet. Men till helgen så blir vi skärgårdsbor på heltid!! /Patrik

Kommentarer
Postat av: unga faster

kul för övrigt att ni gratulerade min karl idag.....

2010-01-19 @ 23:39:01
Postat av: Patrik

URSK¨ÄKTA OSS DÅ att vi är så självupptagna. Men ringde du verkligen när ANna fyllde år? Om vi nu spelar det spelet?

2010-01-20 @ 08:07:26
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: unga faster

Jaaaa de gjorde jag eller jag pratade med dig då i alla fall! de va ju bara 2 dagar efter Moa föddes så vi hade kommit hem ifrån BB samma dag! men ni kanske har slutat med sånt trams, att gratulera alltså?? (ett skämt)

2010-01-20 @ 10:40:19
Postat av: Patrik

Jaa det kanske vi har...(ett skämt till). ni är ursäktade angående Annas födelsedag, det är ingen jag vill uppmuntra, alltså att fira henne, det är så jävla dyrt.

2010-01-20 @ 15:06:18
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0