Inget nyårslöfte

Jag skall under januari månad påbörja min resa mot en tunnare kropp. Jag skall till i slutet av maj väga 85 kg eller mindre. Det finns ett antal faktorer som har verkat mot min smalhet, det som fick bägaren att rinna över var jobbet. Att bara sitta på en stol och käka kakor hela dagarna var tydligen inte förenat med en smal lekamen?

Nu tänker jag ju inte bli galen för den sakens skull. Men någon gång när det mesta av snön har försvunnit så skall jag och kollegan börja med halvtimmespromenader. Annars så är det mest kosten jag skall mixtra med. Sen var det ju det där gymkortet jag har, det kanske skall få komma till användning under våren också. Men nu ska vi inte förhasta oss. Lite i taget, men jag återkommer med viktuppdateringar och framförallt 0- prov. Alltså min utgångsvikt för den dagen då jag börjar BANTA (ja jag sa banta).

Men först är det flytt och sånt, då blir det ju pizza and stuff. Men sen.../Patrik, snart på väg.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Ville bara önska er en god fortsättning på det nya året =) kram !

2010-01-02 @ 12:22:44
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Anna

Hallå........

Vad händer????

2010-01-02 @ 16:26:48
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0