Helt icke djuplodande inlägg.

Jag tycker att det är bra att man överallt anammar mantrat att man inte, under några omständigheter, får skaka sitt barn, inte sälja det till budande över nätet, inte lägga ut det på balkongen, inte skrika, slå eller plåga det på något som helst vis. Idag har det varit en riktig skitdag helt enkelt - jag hade ingen snus, ingen bra mat (jag försöker hålla mig lite till GI igen och vi har shitload med snabba kolhyderater och inte så mycket annat än tyvärr) och Isa var drottningarnas drottning av gnällighet. Som en räddare i nöden dök hennes mormor upp och gav hennes mamma snus och uppmuntrande sällskap. Strax efter att hon lämnat rävlyan somnade Isa och nu har hon stocksovit i några timmar. Nu begrundar jag det sovande barnet och vill bara att hon ska vakna så att jag får krama och pussa henne och berätta att jag älskar henne mest i hela världen och att ingenting, ingenting någonsin kan ändra på det.

//Anna, ganska så gällig själv faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0