Flytt.....



Detta är alltså den finska nannyn, tillika fiskegubben som har hjälpt oss i helgen. Som ni ser så gillar han att gänga.



Igår kväll var det den stora trötthetefeastivalen och alla deltog. Nu (kl:10:00) så sover tjejerna och nannyn har åkt hem till den stora stressiga staden. Själv funderar jag över de där benen jag köpte till en bänk igår, var de verkligen för långa? Kan man ist inte sätte dem i mitten så att bänken balanserar? Och vart tog den där soffkudden som försvann i flytten vägen? Jag har mina aningar men vågar inte drömma fullt ut om att hitta den.



Det dröjer minst en vecka till innan vi är färdigflyttade. Det måste först bli helg igen och sen så måste vi få hit en flyttgubbe till. Det är nästan kirrat nu men den kommande veckan så lär det inte bli gittarspel för Isa då den är nedpackad i olika kartonger./Patrik, på väg ut snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0