Barnbekymmer

Då har vi spenderat 2400 kr på barnet idag. Hon har växt som fan den sista tiden och det var dags för en ny bilbarnstol. Denna modell hade tydligen allt förutom mugghållare och skall enligt säljaren funka tills hon är ca 5 år. Jag kommer iaf att dra detta ifrån hennes barnbidrag, vi har snackat om att lägga upp det på 36 månader men vi får se.

Annars så har det varit en jobbig dag, jag har haft huvudvärk vilket jag aldrig har, och Anna och jag har varit konstant trötta. Utöver det så är Isas gågrej besatt, den spelar sin galna melodi lite när den vill utan att man ens har varit i närheten av den./Patrik, the tröttness.

Kommentarer
Postat av: Beda

Ni håller väl inte på att bli sjuka igen? Det vore väldigt fördelaktigt

2010-01-07 @ 08:31:00
Postat av: beda

ofördelaktigt menar jag förstås!!

2010-01-07 @ 08:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0