6,3kr mm...

Annonssäljaren till den erkänt stora publikationen "Sunne Bladet"visste inte riktigt vad hon skulle tro när den där personen som undrade vad det kostar att köpa en annons fnissade till smått hysteriskt mitt i hennes säljsnack.
Säger man att det kostar 6,3kr per mm, så får man skylla sig själv. Det är nämligen precis vad jag har tagit de gånger jag har varit tvungen att sälja mig själv. 

Imorgon skall frun och jag göra av med "a shitload" med pengar. Vi skall nämligen föra över stålars till säljaren av lägenheten vi har köpt. Därefter skall vi begrunda vårt köp och efter det pimpa till den. Vi får besök av MTV Cribs om två veckor och då måste allt vara i topptrim, får se hur det blir med det.

Newbie del 2:
Då jag i ett desperat försök försökte förkovra min nya kollega med lite Ice Cube så frågade hon om det var han som gjorde Ice Ice Baby...suck.../Patrik, försöker vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0