Vad ligger vart nu?

Jag och frun snackade om att åka till storstan igen snart. Detta eftersom vi har ont om vänner i Karlstad och de vi har i Värmland är oftast norrut i länet.

Anna ville göra Stockholm den här gången sa hon, hon lät mig även veta att hon börjar kunna förorterna nu. Hon kan minsann Kista, Akalla och Husby, hon känner till Minerväfältet, eh...Att tala är silver. Men vi kanske kan kombinera resan med en inbjudan till en fest vi fick idag. Alternativt åka medan vi har pengar på väg in, sen återgår vi till studentekonomi.

Nu stundar pluggning för mig och hemmafrugrejjer för frun, men först skall jag tydligen fixa lunch./Patrik, prokrastinerar som bäst.


Kommentarer
Postat av: Anna

Yeah! när kommer ni?

2009-09-03 @ 20:18:46
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Papi W

Haninge då, vet ni var det ligger?

2009-09-04 @ 06:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0