Den där resan som slutade med gris-hiv



NEJ det vart ingen Stockholmstur med kusinerna ifrån Ekerö, inte heller något bubbelbad med kusinerna i Törnskogen. Det var hemfärd i Volgan, Annas feber från igår kom tillbaks för mer. Jag tryckte i Isa en alvedon för resans skull och hon gillade det. Alltså hon log stort när hon fick alvedon i stolpillerform?? Jag bävar för framtiden. Så här sjuk är frun då hon är parkerad i soffan, jag matar henne med mackjärnsmackor då det tydligen skall vara likställd med Berocca.



Ni som kan er Al- fadji och C.O känner igen garagtaket. Det gör nog ni som hälsade på mig och Fredde då vi bodde på den där gården. Hur som helst, under gårdagen hann vi som bekant endast med EN (1) kulturvandring och det var till Husby gård.         foto följer.



Här är vi då på Husby Gård där min gamla reservmamma genast slängde sig över Isa. Vad viktigare var att hon bjöd oss på morotskaka och kava. Jag fick givetvis beröm för det vackra barnet jag har gjort (nästan själv).



Joo, höll nästa på att glömma att vi hade spritkalas i torsdags då vi kom till stan. Som ni ser så slocknade Isa först. Hon har aldrig kunnat dricka mer än mamma,inte än iaf men vi är förväntansfulla inför framtiden då det skall hängas vid lokala korvmojjar och dricka hemstampat och åka Epa (eller vad kidsen gör här på landet). /Patrik, på väg att få feber jag med.



Kommentarer
Postat av: Anna

Bilden från Husby är ovanlig, en blond snygg tjej är den enda människa som syns där...

Var ni där när moskén har nån sorts bönestund eller ;-P



Krya på ER!

2009-09-12 @ 18:26:45
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

usch så fördomsfullt.

2009-09-12 @ 21:09:01
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Dåligt med uppdatering här, tycker jag ...

2009-09-14 @ 14:46:42
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Annas mamma

Till kloka fastern:

Jamen, de är ju sjuuuka,ju!! Förmodentligen är det hur svinaktigt som helst.

2009-09-14 @ 19:12:42
Postat av: Anna

Till Isas mormor; Jaa vet, det är väl lite synd om dom, men man kan väl blogga lite mellan hostningar och feberattacker, man kan väl knapra lite piller ;-)

2009-09-14 @ 20:13:28
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: BB

eeee pojke pojke... jag växte upp på den där gården, man ser hörnet på 34:an. Ja, jag inser att det är ironiskt att det är just 34:an men vad ska jag göra. :)

2009-09-22 @ 11:30:20
Postat av: Patrik

BB: Nu ska hela rasket rivas, nu ska hela rasket bort...

2009-09-22 @ 14:28:01
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0