The sickness

Oh the joy. Sjätte dagen i feberyra för min del och nu är även mannen i huset helt utslagen. Till min favör är jag väl lite kryare ändå men dock stod temperaturmätaren på 39,2 grader i morse. Isa är fortfarande frisk men nu börjar jag fundera lite så vi ska förära vår vårdcentral med ett besök i eftermiddag. Vi får gå in bakvägen som de VIP personer vi är (sköterskan mumlade något om smittorisker men jag försto att det var för att vi är kändisar).

Under någon av dagarna här läste jag en artikel om ukrainska stamcellsforskare som fuskar lite med gener för att bromsa sjukdomar av diverse arter, men kollar inte riktigt upp biverkningar eller komplikationer. En svensk stamcellsforskare tyckte att deras metoder var att förkasta, det var bara genvägar hävdade han. Är inte det humor så säg?

Annars har jag haft fantastiska blogguppslag i veckan, jag har tänkt en himla massa banbrytande saker. Massor med litterära beskrivningar och många gåtor som lösts. När jag dalade ner till en skön temp på 37 nyss insåg jag att det var febern som lurat mig. Jag har helt enkelt tänkt en massa skit, blaj och onödigt dravel som inte alls var särskilt banbrytande, fantastiskt eller ens förnuftigt.

//Anna, trött på sjukdomen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0