Nog är nog idag.

Det gäller att passa på att spendera pengar medan man har, vips så är dom slut och då ångrar man bara att man inte köpte det där man kunde köpa medan man hade pengar. Hur som, IKEA vart det idag. Frun skulle bara ha lite tyg till en tavla eller två. Vi handlade, skärbrädor, soffkuddar, stekspade samt ramar men inget tyg. Jag tror det är en taktik för att få åka dit igen.

Vidare kan jag rapportera att jag får herpes genitalis på dumma dryga människor. Det är enkom av den anledningen som jag inte mäktar med servicenäringen längre. Igår körde jag en boxningspromotor och hans fula fru, Han tittade knappt på mig då han meddelade att vi skulle skjuta på tiden för avresa med 20 minuter. Därefter kommenderade han mig att ställa bilen på ett visst sätt så han kunde fotograferas med den för lokalpressen och slutligen sa han (återigen utan att se på mig), - du kommer och hämtar oss sen va? Detta var inte avtalat, jag sa att han fick ringa bilens ägare och ta det med honom. På det fick jag svaret att kunde ringa honom själv. Jag åkte följdaktligen inte och hämtade dem sen. Här bör inflikas att han även var göteborgare vilket endast spär på mitt förakt för dessa grottmänniskor i kålle och Ada-  tappning.

Samma sak när man jobbar som vakt. Idioter vill att man skall göra saker som inte ingår i ens arbetsuppgifter (tex köra kundvagnar eller jourstäda). Skulle man göra det så får man inget tack för de tycker att man borde göra sådant och gör man det inte så blir det ett jävla liv för att de ryggradslösa sk kollegor man har gör ju minnsan det. Så jag gör slut med servicejobben tills jag blir bemött som den jag är. Dvs Smart Snygg och Ödmjuk./Patrik, har en mysdag med familjen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina tygtavlor ja, du har väl inte glömt att jag vill ha en sån i födelsedagspresent, Anna??

Nåt i vitt och svart, tack ;-D

2009-09-05 @ 18:48:49
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0