News today

I Pravda av idag kan man läsa om att Hitler i en porrvåffla skulle rädda liv. Eftersom jag hårt aspirerar på en plats som reporter i "Hänt Extra"  så väljer jag att utforma min kommnetar om den rubriken utan att kolla på själva artikeln. Jag har helt enkelt inte tid. En P- film med Hitler skulle verka som ett preventivmedel genom att man: 1 inte vill föda fram en ny Hitler. 2 : Genom att mannen i fråga var gravt osexig, vilket de flesta höjdmässigt utmanade personer är. Men detta är som sagt spekulationer då jag inte har läst artikeln.

I tidningen "Föräldrar och Barn" som vi iaf får i brevlådan? Kan man läsa att vi tydligen är trendiga föräldrar. Detta för att vi bär vår avkomma i sjal. Jag tycker att det är lite töntigt att vara föräldrar- trendig så nu ska vi försöka med barnvagnen igen, trots att hon gråter då.

I Expressen står det om den tillträdande Japanska premiärministerns fru. Hon är åt det exentriska hållet och hävdar att hon en gång har blivit bortförd av aliens som tog med henne till Vernus. So far so good, det kan hända alla. Men saker och ting började klarna då hon även sa att hon i ett tidigare liv mött Tom Cruise, då i japansk tappning givetvis. Rymdgubbar, tidigare liv! Ah, scientolog!! Och så var hon avfärdad.

Vidare står det på olika håll idag att Gordon Ramsay gästar Tina i hennes första program i serien Tinas Cookalong. Han hade gillat hennes mat och hade även hintat om att han ville ligga med henne ist för att laga mat med henne. - tina, ta mitt råd och flytta ihop med denna dära. Om det nu finns någon som tycker att hon är attraktiv så måste hon väl ändå passa på. Matprogramen kan ju alltid vänta, men den där chansen lär ju rimligen aldrig komma tillbaka.

//Patrik, no spinn zone.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tror inte att det där matprogrammet kan vänta, hon får ju 100 000 kr per avsnitt, vad blir det i timpenning????

2009-09-08 @ 17:40:47
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

per knull eller? Ramsey skulle få betäcka mig för 100,000 iaf.

2009-09-08 @ 22:53:39
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0