Igår var en skitdag.

- Därför att jag gick upp för tidigt och åkte till Arlanda och hämtade några proffsboxare och körde dessa till karlstad.

- Därför att min dotter och fru var galet förkylda och hostade och snörvlade ikapp.

- För att jag hade skola (inte så tokigt i sig men det vart lite stressigt).

- För att jag efter skolan var tvungen att åka till garaget och tvätta bil.

- För att vi åt skitmat.

- För att vi inte hann blogga (första hemmadagen ever det har hänt).

Nu stundar spanskapluggning i en timme därefter mat och skola. Ska även försöak få tag i böcker till kurserna så man inte kommer så där hopplöst efter redan från start./Patrik, skolpojke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0