Hemma vid

Idag gjorde vi förorten, eller den bättre delen av den. Husby Gård närmare bestämt, min fritidsgård och rekriationscenter ifrån min barndoms glada dagar. Där träffade vi "Pigglet" som har jobbat där sen jag började hänga där (typ -75!!) + (räkna på det och minns att jag ändå fick visa leg på bolaget för två veckor sen). Hon vart jätteglad att se oss (så klart) och bjöd på fika. Sen kollade vi på gamal kort ifrån deras digra samling. Man vet att man är gammal då en del av korten ifrån barndomen var svartvita!! Detta kommer jag givetvis att dementera ifa någon skulle påstå något sådant dumt i framtiden. Hur som...En nostalgitripp utan dess like!!! /Patrik, snart mat.  

Kommentarer
Postat av: Anna

Finns Husby Gård kvar ???

Hm men eeh va ere för folk som är där nuförtiden då,

somaliska föreningar och sånt, kanske ???

2009-09-11 @ 22:00:34
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0