Aschberg och Ankan.

Då är jag snart iväg till skolan igen. Jag fick ju åtminstone gå på ett kurstillfälle innan jag blev supersjuk. Däremot har jag nu missat två tillfällen och ligger således en del efter antar jag. Och idag ska vi köra en coreklass halva kurstillfället, vilket sett fram emot jättemycket men inte törs ställa upp på när jag fortfarande inte är helt kry. Känns lite oambitiöst och fånigt men känner jag min läshjärna rätt lyckas jag kanska fiffla till mig dom där 7,5 högskolepoängen ändå i slutänden.

Isa är nersövd och Patrik stirrar in i väggen. Fritt fram att sticka m a o.

Ett litet inlägg till bara. Såg ni när Anna Anka gästade Robban Aschberg? Om inte - grattis! Fru Anka kan man ju ha sina åsikter om, vilket hela Sverige tycks ha. Jag själv anser att hon är som ett glas halvljummet vatten när man är lite törstig: Lite intressant och triggande i en halv sekund men något man kunde klarat sig lika bra utan. Vad som däremot skrämde mig var Aschbergs uppträdande. Som ett gammalt snuskgubbekåtslag satt han och hetsade upp sig över Ankans uttalanden om avsugningar och tighta kroppar. Hela programmet igenom föreföll han glömma bort såväl sin egen fru som sin roll som programledare till förmån för halvfjong i brallan och lystna blickar samt gubbflås tillägnat sin gäst. Nä, fy Robert. Nu sjönk du allt lite. Du hade inite behövt vara jättesamhällskritisk eller såga Ankan i studion men hade du inte kunnat bevara ett uns proffesionalitet som programledare åtminstone? Blä...

//Anna, off to school.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0