Våra böner äro hörda!!!!!!!


Jo, jag fick ett litet brev innehållandes en förfrågning där jag skulle fylla i en enkät om vad jag tycker om min vårdcentral, de anställdas kunnande och bemötande samt hur jag upplevde mitt senaste läkarbesök. HALLELULJA!!! Det var många kryssfrågor men i slutet kunde man fylla i själv vad man tyckte var bra, vad man skulle vilja ändra på och om man hade synpunkter som enkäten inte tog upp. Behöver jag säga att det sista bladet är fullskrivet? Jag påpekade endast några småsaker och tog upp funderingar som om det är kutym att bli utskälld av telefonisten? Om det är regel att bli feldiagnostiserad samt felbehandlad? Och om man brukar skicka patienter med misstänkt svinis till det allmänna väntrummet och provtagningen innan man blir intagen i det slutna undersökningsrummet? Dessutom frågade jag lite försiktigt om man verkligen skulle ringa till sjukvårdsrådgivningen om ens symptom och fjortondagarsfeber fortsatte när det var dom som, å det bestämdaste, rekommenderat mig att söka sjukvård på vårdcentral eller sjukhus.

Men det fanns ju bra saker att säga också... Provtagningssköterskan skötte sig faktiskt alldeles utmärkt.

//Anna, paybacktime.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahahahaha AMEN till feedback!

2009-10-21 @ 16:33:49
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0