Tillbaks till ritbordet.

Jag uppdaterade min profil på Mapower häromdagen, eller jag tänkte göra det iaf. Hade ju ett så listigt lösen att jag inte kom på det. Så jag mailade dem och de gav virriga instruktioner. Jag kom givetvis inte åt kontot ändå så jag bad dem att stryka mig därifrån så jag kunde göra om allt. Sagt och gjort, ingenting hände och vips så kom jag åt kontot, oklart hur. Jag la med glädje in mina nya erfarenheter och uppdaterade det persoliga brevet samt smyggade till allting. Fixade även vår nya adress och allt var nice and clean.

Tills igår morse då jag skulle kolla hur många jobb jag hade fått. Då var mitt konto borta och jag hade fått ett glatt mail ifrån Manpower där de meddelade att mitt konto var bortplockat. Oh joy!!

Idag var den stora dagen som jag skulle spendera 2 timmar till med att lägga upp en profil på Manpower, man ska tydligen ha en sådan som fritidsforskare. Vi käkade frulle (åt frukost, för er lantisar) och sen gick strömmen. Jag var nu skyldig en grävmaskinist vid Bergvik en örfil. Nu har störmmen kommit åter sedan en timme men nu ska Anna till skolan och jag måste roa min avkomma med div sång och dans. Hon gillar då jag snackar som Abu Hassan, Farbror Barbro går också bra men det drar inte fram de riktigt stora skratten./Patrik, lätt oroad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0