Tid för eftertanke

Vad kan gå fel? Jag har sökt två jobb och skall snart skruva upp en lampa.

Fick besök av en gammal kompis till Anna idag, han frågade vilken typ av jobb jag söker och vilken typ av utbildning jag har. Va fan svarar man på det? Jag har ingen aning om vad jag kan söka för jobb, fram tills nu har jag ju sökt ett antal olika jobb men utan resultat så bevisligen ligger jag ju lite fel. Men hur söker jag jobb då om jag inte vet vad jag är? Oklart, men jag fortsätter på den inslagna vägen.

För alla MÖP:ar därute (Militärt Överintresserade Personer) så kan jag likna mitt tillvägagångsätt med en typisk kustartillerist, rakt på trots tungt motstånd. Jag kanske borde köra enligt pansardoktrinen ist. Motstånd i fronten = omedelbar omfattning. Men jag är mitt ursprung trogen, på gott och ont./Patrik, skruvandes.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Ett sånt exakt foto! Måste ha byggt terräng i ateljé för att få en sån bild. Eller en uberskicklig fotograf.

2009-10-20 @ 17:54:50
Postat av: Patrik

Det var i en ateljé. Fotografen var närsynt och småfull.

2009-10-21 @ 20:05:39
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0