Never Töcksfors.

Gruppledaren för Töcksfors ringde nyss och frågade om jag ville jobba där i morgon! : (kolon) hahaha, - NEJ tack. Nu kommer en infantil presentation på saker jag hellre gör:

- Får pungen avbiten av en same.
- Avkalkar bihålen med kaustiksoda.
- Parkerar bilen på en järnvägsöveregång då bommarna har gått ner.
- Delar spruta med samtliga på plattan.
- Åker tillbaks till -86 och köper Fermenta- aktier.
- Blir intim med en manlig isbjörn.
- Hamnar i underläge när backningen är 40 minuter ifrån mig. Nej, vänta, det var ju i Töcksfors det ja.

Kort sagt, det är mycket andra onda saker jag gör innan jag åker dit igen. Men jag nöjde mig med att tack nej och hänvisa till skolan./Patrik, lever det goda livet i Bergvik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0