Men äntligen då

Idag har vi köpt världens sötaste kläder till vår dott. Hon får mannekänga vid ett senare tillfälle då hon inte ligger i fejd med sina föräldrar. Vidare har vi varit och kolla på en lägenhet som vi bara måste ha, nå väl det får väl vänta tills stjärnorna står rätt. Sen vart det en fika med svärmor på stan för att fira mitt nya jobb!! Yepp, jag essade det hela och börjar på måndag. Äntligen, det är ett beteendevetarjobb men jag tänker inte säga vilket företag. Jag skall syssla med HR stuff och försäljning. Jag har sökt jobb under 1,5 år på 90 st olika ställen, på fler av dem så var det fler tjänster så en 130 arbeten sökta ungefär. Skam den som ger sig./Patrik, anställd!!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Gratulerar !!! Nu när du fått ett riktigt jobb så är vi nyfikna på vart.

2009-10-28 @ 18:47:30
Postat av: Anna

Trägen VINNER! eller hur man säger.

GRATTIS!!!!!!

Då vet man vart man kan "låna" stålars

snart då ;-P



Finns ett blogginlägg till dig på min blogg ;-P

2009-10-28 @ 18:59:02
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äntligen!!!

2009-10-28 @ 19:39:54
Postat av: Jamilla

Grattis!

2009-10-28 @ 20:45:13
Postat av: Lotta

Grattis! Verkar tryggande för mig som snart är arbetslös beteendevetare att veta att jag troligtvis bara behöver vara det under en begränsad tidsperiod och att jag har drygt hundra ansökningar framför mig.

2009-10-28 @ 22:33:46
URL: http://elva-atta.blogspot.com
Postat av: Stefan

Rätt åt dig. Du får skylla dig själv om du söker så många jobb. Till slut kan du inte smita undan.

2009-10-28 @ 23:26:15
Postat av: Patrik

Stefan: Tack men jag tycker att NÅGON kunde ha varnat mig att arbete tydligen innebär 5 dagar i veckan!!!



Lotta: Jaa det är väl skönt att veta, så på våren 2011 lär du nog ha hittat dig ett jobb:-)

2009-10-29 @ 11:15:02
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Ett stort grattis till nya jobbet !!! Bättre sent än aldrig ;)

2009-10-30 @ 17:45:06
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0