I Uppsala för barntankar och latte.

Nu är vi i Uppsala och har gått stora kulturvandringsturen på stan. Vi hann även med en latte med Isas moster på stans lattemammacafe. Om vi utökade vårt kunskapsförråd i Kungsör så var det värre med den saken här. Mammorna har mest dissat mammagrupper, detta gjorde dem i gruppform. Jag vet inte om jag vågar berätta det motsägelsefulla i det hela, kanske väntar jag till jag är ensam, helt ensam. De kom fram till att alla märken på olika banvagnar är hysteriskt och vagnpäron är galna. Sen provade de 9 olika sjalar, alla i olika märken och färger. Konsekvensen har inte nått hit ännu, även detta håller jag för mig själv. Tur att Internet är ett slutet forum. Klockan 1700 beger vi oss till Märsta för kaffe och okänt antal fikabröd. Vi skall då besöka en kattfarm. Efter detta allergiprov skall vi bege oss till hundfarmen i Sollentuna, där skall vi förhoppningsvis sova./Patrik, återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0