Facebook

Hur funkar det där med Facebook? Jag hade 140 vänner häromdagen, sen i går när jag loggade in så hade jag 141. Jag har mig vetligen inte lagt till någon eller godkänt nägån förfrågan, inte heller kan jag se i min lista vem som har tillkommit. Finns det något sätt för mig att kolla det här eller är jag lost in syberspace?

Jag har som strävan att överträffa min dryga fru i vännerantal på FB också, hon har 340 någonting (mest för att hon har addat alla hon har legat med tror jag) så jag har en bit kvar att vandra. Det är trots allt en tävling, precis som det var med antal telefonnummer i mobilen någongång på 90- talet. Så var inte blyga, adda mig och har ni redan gjort det, skapa en ny användare och adda mig igen. /Patrik, borde verkligen börja plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0