Det var för bra för att vara sant... så klart.

Hjälpte en tjej som fick ett EP- anfall här idag. Det hela avlöpte bra för hennes del och jag var mest där och lugnade mamman. Nyss fick jag ett samtal på tjänstetelefonen, det var någon som frågade om det var Patrik han pratade med. Det var det ju, då sa han att hans lillasyster hade fått ett EP- anfall där tidigare och att jag tydligen hade varit behjälplig på ett föredömlig sätt. Kul med beröm för det händer oss vakter ALDRIG.

Sen kom förklaringen, det var en kollega som ringde, det var hans syster. Då var det inte lika fint längre kan jag tycka. Inte för att gärningen i sig var mindre värd utan för att han som vakt också vet att vi ALDRIG för beröm. Fan/Patrik, snart hemgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0