Den där lördagen i slutet av oktober.



Isa ska på fest nästa vecka så vi passade på att göra henne lite "prinsessig" för första gången. Hon vart givetvis sötast av ALLA och sen dregglade hon ner sig fullständigt.



Eftersom min Karlstadboeende svägerska har en liten liten ("liten" utläses med gäll röst) hjärna och aktivt arbetar med att cementera de stereotypa könsrollerna avseende människors dryckesvanor så får hon här lite vatten på sin gamla kvarn.

Jag och min fru och en kompis till mig tar ett glas till maten.
Fråga 1: Vad är det för drinkar/drycker i glasen?
Fråga 2: Vem dricker vad av de aktuella glasen? Två av tre rätt räcker fö att vinna./Patrik, kall utanpå men väldigt varm inuti.

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså, TJEJ drinken är din!

Så mycket vet jag iaf.



Och Isa är alldeles, alldeles underbaaar....

2009-10-31 @ 20:07:32
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: Beda

Jaa.. den rosa lär ju vara Patriks, du dricker ju cider och det är nästan rosa..



Vilken snygg dress ni hittat! Vad köper man sånt? Hon är för toksöt!

2009-10-31 @ 20:16:42
Postat av: unga faster

Jättefin Isa, nu har hon den lilla svarta redan!!

2009-10-31 @ 21:14:01
Postat av: Tväråna

Anna dricker Whiskey, Patrik cosmopolitan, och Patriks vän från Stockholm GT.

2009-11-01 @ 13:18:42
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Ruskigt söt ! Jag ssom varit inne på att få en son är nu även lite sugen på en dotter. Vet att det bara blir en denna gången, men skam den som ger sig och "övning" är ju skoj =)



Vad jag lärt mig av era krog besök tillhör cosmon patrik, wirren anna och vännen dricker endera bubbelvatten eller GT ;) ( jag hoppas på den sista, annars går skam på torra land )

2009-11-02 @ 16:43:33
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Jeanette

Den rosa är patriks, G&T'n är Annas och Wirren är din polares!



Jag har bilder från ert besök, vart skall jag skicka?

2009-11-02 @ 19:14:45
Postat av: Patrik

Grattis till det där barnet, lär av partiska källor vara galet söt men något skrynklig!! GT'n var jockes!!

2009-11-02 @ 19:40:23
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0