Den där festen.



Eftersom jag inte bara är pappa så måste jag även göda min ungdomliga sida med en del näring. Här i form av ett gemensamt toabesök under den där festen i helgen. När loket (den längst fram) väl hade fått ner byxorna och påbörjat sin kissning så öppnades den olåsta dörren och in stegade en för oss okänd man som snabbt ursäktade sig och lämnade oss. Konduktören (den bakre) stod pliktroget kvar i ovanståeende ställning under hela kissningen. Ibland saknar jag dessa dårar, oftast när jag inte ser dem dock. (Jag har blurat deras ansikten med flit så deras namn skall förbli okända, liksom deras gärningar). Det hela påminner om en incident i en bubbelpool på ett hotell i Örebro, osunt och nasty.



Värden för festen i fråga fick av förklarliga skäl bara bjuda 4 av sina gamla vänner. Detta är inget konstigt, det konstiga var att en av oss var nykter. Annars skötte vi oss fint trots vår "ofina" bakgrund som förortsslödder. Vi stod för chockvärde på balkongen där en av oss fick en utskällning, en annan åt upp en halv brieost (detta har enligt rapporter straffat sig idag) och en tredje försökte frenetisk vända på sin förlovningsring i förhoppning att han skulle bli osynlig./Patrik inte bakis iaf.

Kommentarer
Postat av: Beda

Det läskiga med den första bilden är att det ser ut som en liten pojke, loket alltså!

2009-10-19 @ 13:54:15
Postat av: Patrik

Han är som en liten pojke, men jag försäkrar att han är myndig och lite till.

2009-10-19 @ 14:51:18
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0