Äntligen en sjukdom jag inte har

Äntligen en sjukdom för er som inte är hypokondriker. Ni går runt i era friska kroppar och tror att allt är bra, i själva verket är ni svårt sjuka i huvudet. I Aftonbladet kan man idag läsa att hypomani är en sjukdom med fruktansvärda symptom som "En störning som karakteriseras av en bestående, lätt förhöjd grundstämning, ökad energi och ökad aktivitet. Patienten har oftast en uttalad känsla av välbefinnande och av fysisk och mental effektivitet".

Fyy fan hoppas de hittar på ett vaccin snarast möjligt för det där vill man ju inte råka ut för. Nä jag bibehåller mina krämpor och håller mig till min dåliga mage, mina depressiva perioder och min dyslexi./Patrik, nya sjukdomar att oro sig för.

Kommentarer
Postat av: Susse

Visste väl att de va nåt fel på dom jävlarna....

2009-10-19 @ 19:03:23
Postat av: Patrik

Yepp!! det var inte piller, det var inte kärlek eller pengar. Det var en jävla sjukdom!!

2009-10-19 @ 20:16:45
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Susse

Skönt att kvällstidningarna finns o kan klaragöra ens förvirring över livet. När o hur vet man om man är frisk då... är de när det är lagom av allt?

2009-10-20 @ 14:50:22
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

haha, ja, skönt att man slipper den sjukdommen iallafall!

2009-10-21 @ 00:08:43
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0