Update

En långpromenad in till gallerian mitt i city som har det fyndiga namnet "mitt i city", för att hälsa på vaktande maken och ta en kisspaus. Idag hade han rådigt gripit snattare samt avvisat en lite mer berusad man från ett café. Han hade snackat ihop sig lite med biträdet inne på Boomerang, där ska vi tydligen handla barnkläder sedan. Ett par brallor kostade bara 800 spänn. Men det var från tre år och uppåt det. Fram tills dess skall man endast skryta och vräka sig med barnvagnar och barntillbehör om jag förstått det hela rätt? Nu har regnet kommit och jag har roat mig med att bygga upp en matlista. Nu jävlar är det barnfamiljsbestyr på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0