The tiredness.

Jag är rent ut sagt skittrött! Fick för mig att, för första gången i mitt liv, vänta uppe på en KROGVAKT. Det är inte värdigt... Han skulle sluta runt tresnåret, vilket han också gjorde och då var mina ögon fyrkantiga av datorsittning och TV-gloende. Tjejerna hade stuckit redan vid tolv- halvett tiden och jag insåg snabbt att efter att man plockat undan disk och bebiskläder finns det inte mycket att pyssla med nattetid (om man är ensam alltså).

Jag förhörde maken om kroglivet nuförtiden och det verkade vara likadant som förr. Inget att sakna ännu alltså.

Nu ska jag ta min trötthet och omvandla den till energi eftersom vi ska ha nån form av fotosession här, om 20 minuter.Jag ska tillhandahålla rekvisita,studio och assistans (dvs. gardiner, lägenhet och bryggkaffe).

Svart kaffe blir det idag.
//Anna, tröttare än få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0