The nya ordning

Phuu, igår var det fest på kåren. Jag vart fuller och lite glader, det var mycket kramar och många "hej då". Det kändes verkligen som att det var sista gången jag var där. Time will tell I guess, hur som, kul var det. Det är väl som med så mycket annat, människorna saknar man medan det andra faller i glömska. Dagen i går spenderades med Mr:T och lilla Anna, det vart en hel del minnen och en hel del fika mao.

Nu sitter jag och Beda och snackar diskursanalys och gravidmagar, snart kommer lilla frun till Västerås och då skall vi bege oss till storstan för lite R'nR. Fast så mycket paus och rekriation lär det inte bli, vårt schema ser ungefär ut så här:
- Ikväll, bebis och valpgos hos syrran.
- Lördag, Träffa mor på morgonen, sen till fam W i Haninge för fika sen till vår danska vän i Kista-hooden för lite grogg och grill.
- Söndag, till brosan med familj för lite lek med barnen och hämta bebisgrejer som de har lagt undan till oss.


Ingen panik, vi har fortfarande nätterna för oss själva.

För 365 dagar sen så låg jag och solade i min trädgård, senare på kvällen kom jocke till mig och vi drog ner till Elton där han och Oskar höll på att göra sig fina för White Trash sittningen som skulle gå av stapeln på kvällen. Vi drog alla ner till polen vid skolan och värmde. Därefter var jag och Elton tostmastrar på sittningen bla bla bla berusning...Det var som sagt var ett år sen idag. Eller med en annan tidsräkning - ett helt liv sen,/Patrik, looking back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0