Soliga Söndag

Sjukdomstillstånd: Något förbättrat, dock ret- och slemhosta.

Sysslor som borde utföras: Dammsugning, tvättning samt matlagning.

Sysslor som beordrats av andra sambopart att utföras:
Packa BB-väska, välja låtar till förlossningsskiva.

Sysslor som kommer att utföras: Kort promenad, datorsittande och frukostätande.

Idag är det Norges nationaldag och det firar dom jävlarna med att gå och vinna ESC. Kunde dom inte kommit på nåt roligare? Hur det gick för Sverige bryr jag mig inte så mycket i. Så länge vi inte vann är jag helnöjd för det där spektaklet kostar nog jävla mycket pengar ändå verkar det som. Och vem vill hålla en final under en finanskris?

Btw. Hur är det nuförtiden... Är det "inne" att se ner på melodifestivalen eller är man "ute" för att man gör sig till och inte anser sig vara Svensson nog att tycka om melodifestivalen? Jag såg, på allvar, tre minuter av sändningen igår. Och tackade mig själv en extra gång för att jag inte sett en enda del av det tidigare i år. Och detta är varken av hävd eller av självupplyftande skäl; Jag tycker bara inte om skiten.

//Anna, på väg mot frukosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0