och nu regnar det...

Hemliga saker har uträttats i Rådom idag. Väldigt trevligt att träffa Suzanne som mötte mig utanför huset med spaghettisleven i blomrabatten. När man bor i hus verkar man per automatik bli huslig också.


Jag som inte är jordens största fan av blommor lockade dock med henne inomhus och fick henne att laga våfflor åt sitt finbesök (det var inte mer än rätt eftersom hon upprepade gånger påpekade hur tjock jag var!)


Fler bilder glömde jag SÅKLART att ta, vi hade alldeles för mycket affärer att avhandla.

Nu sitter jag och inväntar inspiration till matlagning.  Han har inte kommit från Töcksfors än...
//Anna, våffelstinn

Kommentarer
Postat av: Karin

Är så kul att läsa er blogg- man dra på smilisarna både en ochtvå gånger! Hoppas allt är toppen och glöm inte bort er själva mitt i allt bebisplanerande- fixa iordning käk och gosaker redan nu och stoppa i frysen, så kan ni bara ägna er åt den lilla när hon anländer:)

2009-05-26 @ 18:59:14
URL: http://silto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0