Minisemester.



Fina frun fann sig snabbt med de 5 snygga männen på den öde ön.




Ett väldigt fin kort som ändå inte riktigt fångar hur najs det var.




Sen skulle det eldas, eftersom jag är hälften pyroman/hälften bara tycker om att elda, så fick jag nöjet.



Heta stolen.




Det konsumerades lite för mycket av det goda, två okända riddare stöp under kvällen.




En stor skara av Husby-pack fann på plats.





Själv (givetvis under berusning) slant jag med kniven, det sved som fan.
 



Frun tröttnade på maten och skulle fixa bisamråttor till alla, självdödat är godast var parollen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det bör faktiskt tilläggas att jag är helt korrekt uniformerad enligt Munkfors white-Trash kovention.

2009-05-02 @ 19:47:17
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Beda

haha sista bilden är ju störtskön..!

2009-05-03 @ 12:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0