Jag bloggar om vad fan som helst

Jag skulle kunna blogga om att NordKorea hotar anfalla SydKorea om dessa verkställer fartygsblockaden mot nord som de har talat om. Den krisen skulle påverka halva jorden. 

Eller så skulle jag kunna ta det där snacket som uppstod om FaceBook gruppen Mot peddon som vart kapad. Jag skulle här fästa extra stor vikt på hur rolig personen Carola var då hon genom att cut and paste'a fått med hela admin-listan till FB-gruppen i fråga och därigenom tro sig ha nystat upp ett helt nätverk med pedofiler alldeles på egen hand. Det roliga att det var namn i stil med "Mein K Ampf", "Ped O Fil" osv osv, go Carola, finns ingen anledning till att sluta dansa bara för att musiken har tystnat?!!?

Eller så skulle jag med lätthet kunna prata om min svåra dag som crimefighter i alla vakters vaccum, Töcksfors. Seriöst det finns inga regler som reglerar arbetet för vakter där, inga alls. Det beror inte på folket som jobbar där, det beror på polisen, kunden, språket eller Seccen vad som helst, men vakterna där skall göra allt utom att vara vakter.

MEN jag väljer att prata om Daniel Westlings njurtransplantation (så klart). Alltså, var det någon som visste att han var sjuk? Får man hemlighålla sånt här för folket nu när han snudd på är kunglig? Han som har sett så kry ut, trodde han levde som han lärde. Själv undrar jag om det var alkoholen som satt stopp för hans glada leverne, men vad vet jag. Men som tur är så har han rika föräldrar. Det är här jag blir arg, han fick en njure av sin far, "pappa betalar". Det är väl så att dem som har något i vårt samhälle har mycket, men två njurar!! Nä överklassen skyr inga medel./Patrik, trött.

Kommentarer
Postat av: Äldsta Sis

Ja fy tusan för överklassen! Såna där socialchefer och postverksarbetare som DW:s föräldrar har minsann råd att slänga iväg sina njurar till höger och vänster bara för att rädda livet på sina bortskämda ungar.

2009-05-28 @ 16:31:12
Postat av: Patrik

Äntligen en nyanserad debatt!!

2009-05-28 @ 20:06:05
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0