Hundtricket

Vi fikade med min mor förra veckan, morsans hund gick på pencelin fick vi veta. Min fråga var givetvis - varför då? Mor berättade då att lilla Wilma hade fått analsäcksinflamation, en åkomma som frekvent drabbar småhundar. Inget mer sades om detta och vi fikade vidare. Nu i veckan frågade Anna om dem hade försökt att para Wilma, - nää hur så, sa jag. - Jo eftersom hon hade fått något problem vid analsex? Det kan inte bli lätt för vår dotter.

Ett tag såg det ut som att jag skulle köra ett pass i dörren inatt, detta utöver mina 65 timmar den här veckan. men det föll på att jag inte kunde byta mitt morgonpass i morgon till ett eftermiddagspass, SKÖNT, jag är dödligt trött.

Nu stundar filmtittning och om jag håller mig vaken genom hela filmen så måste den vara galet bra så jag återkommer med eventuella rekomendationer. Vi har även begåvats med mer barnkläder i strl: plutti plutt, som Anna kallar dem. Dessa levererades av svärmor tillsammans med en glass till lilla frun, och då kan man ju bara inte tacka nej./Patrik, the tröttness. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0