Hos farbror...

Det här är inte en utprovning av sexleksaker för att pigga upp sexlivet.
Inte heller nån form av straff för något Patrik gjort.
Mannen på bilden spänner fast min sambo i ett försök att få rätsida på hans rygg. Att kiropraktorn dessutom bröt på finsk/jugoslavisk/svenska samt talade ömt och kärleksfullt kring Patriks nervsysten och hade Dressmannbrallor från 2001 gjorde inte situationen mindre hysterisk.
Nu vill jag inte tala illa om Dressmannbrallor från 2001. Inte heller har jag något emot en rejäl utländsk språkbrytning. Dessutom tycker jag rätt bra om människor som brinner för sitt jobb. Men allt detta i kombination med att han spänner fast min man vid den här ryggbrottningsbrytarmaskinen gjorde bara allting så fantastiskt roligt.

Det lite läskiga är att Patrik ser så himla nöjd ut.
Nåja, 450 spänn fattigare, men förhoppningsvis en make med friskare rygg och gladare humör. Det var lätt värt det.

//Anna, vägrar tro på att man måste efterbehandla nio gånger för att ryggen ska bli riktigt bra...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Alltså...vad sa kiropraktorn då du slet upp kameran och började fota egentligen???

2009-05-28 @ 17:35:23
URL: http://jennyandersen.blogg.se/
Postat av: Anna

Fråga hellre vad han sa när jag försökte kväva mitt asgarv under tiden han slog en stämgaffel mot Patriks ben och undrade om det vibrerade på rätt sätt??



Stackarn...

2009-05-28 @ 17:41:03
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jag satt i en sådan maskin förra onsdagen. Ska dit imorgon för vidare knak och sprak. Det är vanligt att man behöver ett återbesök, men det känner man (jag lovar) ett par dagar efter första besöket. Nio återbesök är lögn. tror jag...

2009-05-28 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0