Hamnragg



Vi tog oss en liten tur kring vattnet i K-town, där hittade vi en av Annas gamla chefer som mekade med sin båt. Han tyckte (på fullt allvar) att Anna skulle komma in och jobba i morgon. Hon avböjde av oklar anledning.

Vi sökte sedan på över 92 olika ställen efter det perfekta utemöbelsettet under 1000kr. Det måste finnas ett sådant och gör det inte det så är det inte vårt fel. Hur som, det tycks vara lögn i helvete att finna så vi blev utan. Vi försökte också hitta ett par shorts åt mig så jag äntligen kan få visa upp mina bleka spiror. Då vi kollat runt lite så infann sig den stora bitterheten. Ett par avklippta byxor av brokigt snitt, det är vad shorts är, skall och borde inte kosta mer än ett par byxor?! Betalar man för meter tyg, betalar man för kilo eller betalar man för tomrum och fördömda intet?!! Jag blir smått neurotisk på denna paradox så vi sket i det också./Patrik, längtar efter det där barnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0