Gamla polare från tiden det begav sig...

Kvällen artade sig fantabulöst bra och det bjöds på en hel del uppdateringar från såväl forna tider som nutida händelser och event. Susanne höll bra låda under middagen som synes, jag ser på det här kortet väldigt förnöjd ut med hennes anekdot medan Sarah och Maria mest ser förskräckta ut. Det kan även vara så att jag mest är nöjd över att äntligen fått äta ordentligt igen ("jag" är hon med den stora magen och tuttarna om någon undrar).


Lite folköl och vinglas senare ryckte vi fram en liten present till vår älskade Maria som skall boja sig i äktenskapet inom kort. Eftersom vi inte är medbjudna till Västindien förväntar vi oss ett kort där hon bär den här tröjan istället för brudklänning, men det är också vårt enda krav...

Ja, det var otroligt mysigt ikväll och jag är mer än nöjd över att äntligen fått en liten tjejkväll innan dott:en behagar komma. Från att ha känt dessa människor i en svunnen tid till att nu få lära känna dom på nytt är bara fantastiskt och jag är så glad och stolt över att dom fortfarande är så fina, goa människor. Det tyder på att jag fortfarande har en riktigt bra smak vad gäller val av umgänge kan jag känna.

Dessutom måste jag passa på att knyta an ordentligt så att barnet som kommer har många potentiella barnvaktare i framtiden!!

//Anna, känner sig som fjorton igen (nå...kanske inte riktigt)

Kommentarer
Postat av: Maria J

Tack för t-shirten :) det var det finaste jag fått någon gång förutom vigselringen då :)



Tack för en kul kväll! Kram

2009-05-21 @ 18:49:03
URL: http://alskadestaffar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0