Fisk på frun

Idag skall jag inte laga mat. Jag blev inte klok på fisken som hade någon form av läder på sig som gjorde att jag fullkomligt tappade aptiten. Sen var det moshaveriet, jag är ju kungen på mos, så är det bara . Det är i vanliga fall, idag valde jag att hälla i ungefär dubbelt så mycket mjölk som man skall ha i, vilket medförde att det såg ut som moset i Husbygårdsskolan dvs fullkomligt drickbart.

Frun häller nu ut det tillsammans med den äckliga fisken, vi skall nu gå ner och göra våld på våra späda kroppar på den lokala pizzerian som vi har hört mycket bra om man aldrig provat. Av räddsla för att dem är just så bra som vi hört. Återkommer med recension av pizza samt av de lugnande medel som jag ämnar söka upp./Patrik, a dull boy.

Just d, jag hällde tinat fiskvatten på frun och hennes byxor också...

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer o tänka på den där rapparen Petter´s visa när jag läser dina inlägg bror...

-de går bra nu...

2009-05-14 @ 19:43:53
Postat av: M

....och nåt samband mellan ultravåldsdrömmarna och moshaveriet är det naturligtvis inte tal om...

2009-05-14 @ 20:13:57
Postat av: Patrik

Moshaveri och ultravåld är väl synonymt med varandra enligt klassisk freudiansk teori?

2009-05-14 @ 20:44:34
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: M

tror jag inte - då hade det ju inte kunnat vara något samband

2009-05-14 @ 20:51:56
Postat av: Patrik

Precis min poäng. Tänka sig att Freud inte alltid hade rätt.

2009-05-14 @ 20:59:02
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: M

1-0! Fast du vann på humor - inte på logik.

2009-05-14 @ 21:35:59
Postat av: Patrik

Har jag inte rött så tar jag grönt.

2009-05-14 @ 23:18:56
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0