Det gick sådär

Med den där lugna veckan. Nu ringde dem från jobbet och jag skall in och köra 5,5 timmar på en bevakningen som jag har velat komma in på ett tag, och då kan man ju inte säga nej. Så av den här veckan med 1 pass inbokat vart det 6 dagars jobb igen, fantastiskt liv det här behovslivet.

Idag regnar det här?? Oklart vilken symbolisk mening det har man jag tror det hänger ihop med att jag jobbr utomhun idag, om man ser det så så klarnar det. Alltså, inte vädret utan symboliken. Vidare så MÅSTE jag idag få tag i det där kommunarkivet i Sollentuna så dem kan skicka mitt undermåliga betyg, annars blir det ingen untildning i höst, inte på den fantastiska organisationen KY iaf (tycker fortfarande att dem är dumma i huvudet som inte kan räkna ut att jag har ett gymnasiebetyg om jag har pluggat på högskola). Nu stundar frulle och jöbbsök innan jag börjar. /Patrik, klär sig i skrud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0