Det drar ihop sig sa flickan

Vadont idag. Skulle knallat en "kort" kvällspromenad igår med Maria och hundar men vi hittade en ny fin väg som tog en dryg timme istället. Min man har lokaliserat mina uteblivna sammandragningar inatt (jag tror ju att jag aldrig har eller har haft några). Jag har dessa under tiden jag sover påstår han, detta kunde han känna inatt. Är det så kan jag tycka att bebisen och livmodern sköter sig utomordentligt, jag har inget behov av det där under dagarna.

Idag har jag inga andra högtflygande planer mer än upphämtning av 740:n på Securitas och sedvanlig dammsugning. Har jag lust över kanske jag åker till det där fula stället (IKEA) och handlar barnlakan. Jag tror dock att det var Patriks Töcksforsuppgift idag.

//Anna, ledigare än vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0