Den där filmen...



Hette "Lisas kvällsbok" och var helt ok. En feel good film i "Fucking Åmål" anda. Vad viktigare var att jag inte somnade under den, det i sig är ett betyg så gott som något. Kvinnan på bilden har inget med filmen ifråga att göra, men hon var så vacker så jag var bara tvungen att ta med henne.

Idag var ännu en dag då jag gick upp FÖR tidigt (Se: alla tider som börjar med 0). Var på jobbet 0600 och kom där ifrån 14:45, vidare till svärmor för fika med mitt ofödda barns kusin. Sen hem och dö i sängen tills nu. Jag är för gamal för det här livet. Fick idag veta att jag skall börja stå i dörr också, detta skall tydligen ske på ons och tors redan denna vecka. More money!!

Lilla frun håller på med ljuva locktoner just nu (steker pannkakor alltså). Fantastisk människa det där (ingen huvudklapp, mer som ett konstaterande). /Patrik, ur spår Tage. 

Kommentarer
Postat av: Beda

Jag är så himla nyfiken,

är det månne Annas lår som blottas på bilden? Det ser väldigt platt ut för att vara magen..

2009-05-18 @ 20:34:03
Postat av: Anna

Det är mitt vätskefylliga lår som uppvisas, ja.

Magen är rund och stor.

2009-05-18 @ 21:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0