The fitness

Vi är superslimma, asheta....om vi bara fortsätter med den här motionsgrejen vi började med igår. Dag två och stumma lår, inte bra med så här långa uppehåll för min gamla (se där ja sa det) kropp. Jag lärde mig något nytt idag, om man upplever sin fru som extra go och snäll en dag så är ett bra sätt att förstöra det på att fråga om hon har gjort någont dumt idag för att hon är så snäll mot en. Där ser man, lärdomarna finns överallt.

Sökte ett jobb idag iaf, som elevnågonting på ett högstadium, tror att det gick ut på att man skulle vara extra snäll mot dom som är extra dumma. Ungefär som arrestvakt tänkte jag och skickade in en ansökan, kan ju inte bli annat än en anställning. Det onda i sagan är att det bara är ett vik tills sommarlovet men just nu så är jag rätt pengakåt så everything goes. /Patrik, snart trött.

 

Kommentarer
Postat av: Anna

MC Donalds finns ju alltid ;-P

2009-03-17 @ 18:41:47
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0